Minecraft 1.8.1 Modyfikacje- Craften Terminal - Wszystkie Wersje Minecrafta!




What do you think about this video?

Marian Araguin: Powiedzcie mi, czemu kurwa wszyscy zgapili intro od tego pedała blowa? =.= Te kreatywne kwadratowe mózgi...

Jakub Kiryjczuk: nie działa gdy zmieniam wersje minecraft pozostaje bez zmian help!!

Peosik13: A ten minecraft by zyczu to mnie zbanowali za to że nic nie zrobiłem :/ Dlatego kupiłem premke :)

Kuba D.: Brawo! Dzięki to nabawiłem się wirusa!

Bartek Miklolaj: To jest na non premium?

MaXen6: kurde jak trzeba sie rejestrować to gówno

Eryk Tokarek: pisze mi Strona nie dostępna lol!

Pan Debesciax: cache czyta sie kesz

Hrondrax: mi pisze że mam nie zainstalowanego minecrafta :(

VerdoN TiVi: tylko ze jestem zarejstrowany a mi gowno nie dziala :/

rafal berezik: super należy sie sub i like

VerdoN TiVi: stary jestes zajebisty masz fapke i suba :#

Mr333Ramirez: Ściągnęło mi coś innego, jakiś Craften Terminal. Na pewno dałeś dobry link? Pomóż!

bartek sadło: działa na non-premium?

DarkPlayGamesAgain: nie da sie grać na na non premium dziadowe

Umbas pro: działa na piracie

Danielb272: nie mogę pobrać 

PanMlecz: i pisze user wrong c coś

MagicznyHolls: jest tutaj 1.7.2?

jupik16: gf f f g aerg 'hse gh hjy t3w4agrh jest4r ghjyt 54r3ftg htr3w2 e3rrg 43e213 rgte3 fgt 4

krystian uz: ej mi niediałą mam komto i mi nie hce sie załadować !

MisiuPL: Next321HD miałem.

Grizzullah Gry: Terror jesteś zajebisty

diabeł diab: jak odpala to mi wyskakuje error pomusicie plis

mc freeze: spoko polecam ten program

Terror12Woj: SunriseSeven w nim można zmienić ''kółko'' w lewym dolnym rogu, tapetę gdy pulpit się włącza, można zmienić opcje w aero i wiele więcej :) Polecam ten programik :)

Martin14pl: Zmieniłam zgodność na xp, antywirus też raczej go nie blokuje, a wciąż wyskakuje mi białe półprzeźroczyste tło i komunikat że Program przestał działać więc jaka może być inna przyczyna?

Kuba Koscielny: fajne intro :)

MrIcu12: Kiedy daje zmien wersje wylacza sie. Co mam zrobic?

JV3658: xDD a jak mozna sie zalogowac na mohang ?? bo ja sie logowalem wiele razy ale mi nie dziala

Wojto Balcer: nie za javą włącz za pomocą exe

Maciek PL: Zajebiste

Next321HD: MrMisiekCraft a jak to robiłeś to minecraft'a miałeś odpalonego ?

Paputto2: Nie darady pobrać

MisiuPL: Terror12Woj zrobiłem tak jak napisałeś i dalej nic.

DRAGO4000: Trojan nie polecam

xMetix123: Działa pro !!!

Trolek Games: SUUUPER DZIENKI JESTEŚ MISTRZEM MASZ SUBA I ŁAPKE NO GRATULACJE ;D

Mrowek 1121: Dlaczego nie działa ?? Wszystko sie wyłącza jak klikam ;/

MrDifergan: POMOCY! Mi wcześniej działało, a teraz wybiore obojętnie jaki mod kliknę "Zmien wersje" i od razu mi wyskakuje "Minecraft Version Changer przestał działać" :C

Johny Bravo: Hmm, ogólnie filmik fajny. :D Ale ja mam problem, natomiast chodzi o uruchomienie, wyskakuje błąd po ładowaniu, że program przestał działać. Kiedyś to miałem i używałem, potem pojawił się problem (wraz z aktualizacją mvc) z pluginem dot. filmów z yt, jak wybierałem modyfikacje po chwili wywalało błąd że program przestał działać, i nie bardzo mam pojęcie co mam zrobić :(

Zuzu Niczuśś: Intro jak blow...

Robert Guźlecki: mi nie chce się włączyć co zrobic????????

Dominik Kudrel: terror gram na twoim serwie ;D

fistaszek391: no chyba nie

Damian Sawicki: Mod działa sub :D

Schabosczak PL: a spoko jak biorę 1.5.1 mody to działa spoko tak samo mogę se dodawać mody

Mweilki GaminngXLol: intro

Dominik Hunia: działą łapka w góre

DoDoGaming: Nie ma ogar

Rating:
★Minecraft 1.8.1 Modyfikacje★- Craften Terminal - Wszystkie wersje Minecrafta! 4.4 out of 5

Shared by Others

★ Minecraft 1.8.1 Modyfikacje ★ - OptiFine HD. instalacja i download #Nieaktualne
★ Minecraft 1.8.1 Modyfikacje ★ - OptiFine HD. instalacja i download #Nieaktualne
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] - Gliniane Ludziki
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] - Gliniane Ludziki
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] [1.8] - Spawner Gui
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] [1.8] - Spawner Gui
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] - Małe bloczki - Little Blocks
Minecraft Modyfikacje [1.8.1] - Małe bloczki - Little Blocks
Massive Instant Structures Mod - INSTANT HOUSES AND STRUCTURES! (Minecraft Mod Showcase)
Massive Instant Structures Mod - INSTANT HOUSES AND STRUCTURES! (Minecraft Mod Showcase)
[Minecraft Mod] EnderMod 1.8.1
[Minecraft Mod] EnderMod 1.8.1
Minecraft 1.8.1 les mods TNT!!!!
Minecraft 1.8.1 les mods TNT!!!!
TOP 20 MINECRAFT MODS! (HD)
TOP 20 MINECRAFT MODS! (HD)
Top 3 Minecraft PVP Mods (1.8) (UPDATED 11/1/2014)
Top 3 Minecraft PVP Mods (1.8) (UPDATED 11/1/2014)
Minecraft - Ender Pearl Tools Mod 1.8.1!
Minecraft - Ender Pearl Tools Mod 1.8.1!
Pixelmon Mod for Minecraft 1.8.1
Pixelmon Mod for Minecraft 1.8.1
Minecraft- Little Blocks Mod [1.8.1]
Minecraft- Little Blocks Mod [1.8.1]
Goblins! Mod - Minecraft 1.8.1
Goblins! Mod - Minecraft 1.8.1
Minecraft: The Halloween Mod 1.8.1
Minecraft: The Halloween Mod 1.8.1
Minecraft Tutorial : How To Install Water Shader Mod 1.8.1
Minecraft Tutorial : How To Install Water Shader Mod 1.8.1

Featured Video

How to Make Money Online


★Minecraft 1.8.1 Modyfikacje★- Craften Terminal - Wszystkie wersje Minecrafta!