Kody I Tricki Do GTA V - GTA V Cheats - XBOX 360/PS3




What do you think about this video?

HaxOw4ty: Ta gra wygląda troche syfnie jak sie patrzy na tą ziemie ._>

Kłopot PL: to działa tylko 5 min

OskikPlayGames: podaj do skyfull

SmKZ VVU: Limuzyna byla w gta vice city

Eren Jaegar: niżej -,-

DavidxxVxV: jak ci sie udaje wpisywać te kody tak szybko?

patrykwojtas84: Ale spoko film sub leci lap :)

RafikiPL PL: Jaki jest Ten kod co cie tak wywala ?

kuba sugier: i w 4

Vieluxd: Yoji pokarzesz quady w gta ?

jakubek Blokusze: Niestety! Nie można odnaleźć strony. Proszę spróbować ponownie poniżej.

sebastian: Zapisujom sie te kody w telefonie

Le Parkurant: super bo nie mogłem się tych sportów doczegać i tak jak mówiłem na fejsie pokarz duch i te ufo plisssssssssssssss

RaptorPL: a wiesz jak jest na PS3? ;___;

Domquq: Yoji ! w odcinku tym mówiłeś, że nie widziałeś limuzyn na mieście. Obejrzałem filmik o czołgu i zauważyłem, że w jednym z hangarów znajdują się chyba limuzyny. Jak chcesz o sprawdź , łapkujcie żeby widział ! ,

BlackPower47PL: Ej pokaż nam GS i zwierzątka ;D

Kacper Brochocki: samolot akrobacyjny można spotkać na pustynnym lotnisku

Betsafe150: jest jakiś inny

maxi99394: kiedy bedzie odcinek o moddach

Patryk K.: w kodach masz np. "RB LT PRAWO" i to prawo to wciskasz na krzyżaku

Konrad Białek: popraw kody do ps3 bo napisales do xboxa :)

Rafix221: Przybij Piątkę :D

patrykwojtas84: To sa tylko kody na x boxa ogarze

KiZaczek: gamewise.co/ games/ 17254/ Grand-Theft-Auto-V/ Cheats

mateusz prawdzik: jestes MISTRZEM

michu99vip: żeby wyłączyć z powolnienie czasu trzeba wpisać 5 razy ten kod

The Mily: NIE DZIAŁA :p

to dla youtuba!: JA MAM KOD NA NIEŚMIERTELNOŚĆ! OTO ON! PRAWO,A,PRAWO,LEWO,PRAWO,RB,PRAWO,LEWO,A,Y I JESZCZE NA SKYFALL (LATANIE) LB,LT,RB,RT,PRAWO,LEWO,PRAWO,LEWO,LB,LT,RB,RT,LEWO,PRAWO,LEWO,PRAWO

Maciej Dzionek: jest kod na kase???

TRavka Studio: skajdajwind

7dkable: Wiesz może czy będzie kod na kasę ?

xExtremeX XXXXXXXXXX: Dawają ;D? .. Dają xd

Betsafe150: byłem na grove street to nie ma domu c"ja

NukexPlayGames Amicko: 1 nie da sie 2 tylko na gta V online

Turystagaming HD: CCCCCOOOOOOOLLLLLLL

bAdBOY1254: gdzie jest kasa?

psvarek: a na latanie postacią jaki jest kod?

Igor Miaskowski: ukradnj iny samolot wojskowy tego dużego

Super Garnus: Macie koda na nieskończone HP na konsolę ps3 : →,x,→,←,→,R1,→,←,x,△

Kuba Serek: na ps3

MCMaster Polska: Yoji720 Kod na zwolnione tempo jest po to by przy zakręcie jak jesteś parę centymetrów od zderzenia to robisz zwolnione tępo i łatwiej jest wykręcić ! ! !

DJjanek Man: dlaczego nikt nie wpada na pomysł żeby ułatwić klepanie kodów na joysticku do X360 to jest od tego telefon komórkowego i tam trzeba wpiszac kody tak jak GTA4 ,czy już wie ktoś jak lub gdzie są takie kody ?????

keeway4869: to jest basejumping

RozkurwiatoR 3000: 2:29 zniknęła śmieciarka o.O

Bartlomiej Giedyk: czy można samemu planować napady czy tylko tak jak nam gra narzuciła w misjach pobocznych i fabularnych

rafal dziadosz: a czy dochodzą nowe kody

kubakow07: Z iv było lepiej

Super Garnus: niema innego kodu na nieskonczone hp

Florek PL: masz przerobionego xboxa ?

eRUeRKaA: "Płonące kule - czy jak uderzę to zaczne płonąć? Tak mi sie wydaje, chyba,,,," a za chwile " ja te kody wcześniej sprawdzałem"Jesteś denny w opór. Masz oglądalność tylko dlatego, że ludzie tego nie kupili/ nie widzieli. Tylko GTA tu robie swoje Ty jestes kurwa strasznie denny. Nagrywasz tylko, żeby sie hajsy zaczely zgadzać.

Rating:
Kody i tricki do GTA V - GTA V Cheats - XBOX 360/PS3 4.8 out of 5

Shared by Others

Kody i tricki do GTA V - GTA V Cheats - XBOX 360/PS3
Kody i tricki do GTA V - GTA V Cheats - XBOX 360/PS3
Kody do Gta Vice City Stories na PSP
Kody do Gta Vice City Stories na PSP
GTA SA Kody na PS2
GTA SA Kody na PS2
GTA V Money Trick - Get $12K Money Fast Cash Easy (GTA5 Tips and Tricks)
GTA V Money Trick - Get $12K Money Fast Cash Easy (GTA5 Tips and Tricks)
Let's Play GTA V PS3 Pierwsza misja (PL) PART 1 [HD 1080p] by P4p
Let's Play GTA V PS3 Pierwsza misja (PL) PART 1 [HD 1080p] by P4p
GTA Vice City Stories - Cheats
GTA Vice City Stories - Cheats
Zagrajmy w Grand Theft Auto V (GTA 5) PL  #01 - Prolog
Zagrajmy w Grand Theft Auto V (GTA 5) PL #01 - Prolog
Grand Theft Auto V - HusiekGaming Ep.2
Grand Theft Auto V - HusiekGaming Ep.2 " Pomoc dla JB "
Zagrajmy w Gta Online (V) - #01 [Multi z Raonem]
Zagrajmy w Gta Online (V) - #01 [Multi z Raonem]
MICHAELS NINJA PARKOUR SKILLS / Grand Theft Auto 5 / GTA 5 (GRC Funtage)
MICHAELS NINJA PARKOUR SKILLS / Grand Theft Auto 5 / GTA 5 (GRC Funtage)
GTA V   Pierwsze 10 minut rozgrywki [AdaSKo]
GTA V Pierwsze 10 minut rozgrywki [AdaSKo]

Featured Video

How to Make Money Online


Kody i tricki do GTA V - GTA V Cheats - XBOX 360/PS3