2k+ Subbies = Three Free Monster High Sims!




What do you think about this video?

Maria Rosa Souza: ☺☺lindo♥♥

marydracu: i love :D

Turdean Mircea: in your video what song did you put????

Turdean Mircea: :D:D:D:D

_Anka:DChomik_ chomik: !! cool !! ☚sub

Siti Turshina Muluk: actually darculaura have her hair tie two when she sleep. and she also wearing a headband

notacatNAC: I want "The Sims Supernatural" so badly! XD Is it fun?

Mecy-Misa: LOLOLOL me too!!! but i alraidy have all the sims 3 expansion pack and stuff packs so i dont need to worry about that anymore lol :)

Borialis: ooh i love the dead tired sims they are really cool! i don't have sims though, so i cant use them :(

KW Bronx: cool

popsicles4fun: yeah maybe but all i asked for was MH stuff lol

Thewonderfullali: 5th comment

notacatNAC: The game itself isn't complicated, but downloading custom hair and clothes can be a bit tricky. Maybe you'll get the sims 3 for christmas.

monsterhighmia1: thanks for the shout out !!!!!!!! my sister has the sims but won't downloud this D:

Marie Rose: how do you make them cause i want to try it

Chatpard: 3 comment

Wika. W: Wow :o

Ashlynn Laura: how did you do them

amyrose2980: What about a Venus and Robecca sim? I think that could be cool.

notacatNAC: That would be so fun! Robecca would be hard to make, though.

MFMgal: Lol yeah, they have zombies, vampires, and even werewolfs!

Kobirita: Hello

MFMgal: omg i love sims! so cool i have sims supernatural

MuttInATux: I made them all in the Sims 2 finally someone who likes Sims AND monster high!!!!!

Kobirita: thesims3 .com/ assetDetail .html? assetId= 6844492

mmdlover12: second comment

popsicles4fun: aw i really want to play on the sims but its soooo expensive! and from what i can see it looks a bit complicated!

brianna lopez: MAY I PLEASE HAVE A SHOUT OUT NICE JOB BY THE WAY CAN U TRY abbey

Caterina Claws: Can you make the werecat sisters?

bcknapp1: i am cladeen

absolzoey: Toralei and Jinafire Sims plz? xD

Brittany Wilson: I think your sims are cute good job!

notacatNAC: I was making a jinafire one a few weeks ago and my game quit before I could save! Toralei would be fun to make.

Ashlynn Laura: i luv draculaura

Kittysandpuppys: Cool!!!

Caterina Claws: Can I have a shout out?

Cai Simpson: I like clawdeen she is really good but i think lagoona is better.

SkyElekta: I love Sims! :D Great, i loved Lagoona <3

Simay Gül: cleo pls

Kobirita: Dont care about the interstices... But if you whane to got somethings for made Robecca, just watch this :)

SarahRonpa: WOW COOL!Draculara looks the best hehe :)

MonsterHighluvrfan: I know this one site TishSims.com that has stuff for Sims 3 and 2, and she made Clawdeen and Venus. She meshed all the clothing and hair herself! ^^ They look rly cool! But the site is under construction. But the Venus sims has all those plant things on her legs and arms too ^^ She also has all this neon alien stuff too ^^

notacatNAC: lol

notacatNAC: Your shout out is in the Draculaura sim video that's uploading right now! :D I'm glad you like my vids!

Schools: Learn how to get phlebotomy training in California! The job pays decent money for the amount of schools needed to graduate.
Rating:
2k+ Subbies = Three Free Monster High Sims! 4.6 out of 5

Shared by Others

Nefera vs Rochelle vs Jinafire vs Abbey vs Venus! *Monster High Sims*
Nefera vs Rochelle vs Jinafire vs Abbey vs Venus! *Monster High Sims*
Clawdeen Wolf no The sims 3 Monster High
Clawdeen Wolf no The sims 3 Monster High
Abbey, Spectra, and Robecca Monster High Sims! *Download Links In Description*
Abbey, Spectra, and Robecca Monster High Sims! *Download Links In Description*
Abbey Abominable no The sims 3 Monster High
Abbey Abominable no The sims 3 Monster High
Sims 3 Monster High Film:
Sims 3 Monster High Film: "The Killer Of Cabin Woods" Part 2 FINALLE
Monster High-Sims
Monster High-Sims
Ula D & Clawd LOVE (the sims 3)
Ula D & Clawd LOVE (the sims 3)
Let's Play The Sims 3 Frozen Challenge - Part 3 - Have Courage
Let's Play The Sims 3 Frozen Challenge - Part 3 - Have Courage
Sweet Screams Dolls In Box! *Monster high mattel official*
Sweet Screams Dolls In Box! *Monster high mattel official*

Featured Video

How to Make Money Online


2k+ Subbies = Three Free Monster High Sims!