Far Cry 3-Reloaded Pena Instalacja Part 1/2.avi




What do you think about this video?

Paweł Dobosz: a jak tam Twoja cipa na czole ?

Derivers3: odznacz we właściwościach tylko do odczytu i wstaw, a potem znów zaznacz tylko do odczytu

Derivers3: No to najlepiej przeinstaluj od nowa far cry 3 i wywal z rejestru programem revounistaler, zaktualizuj tylko do wersji 1.01 lub 1.2. Z tego co się dowiedziałem to dalej jusz mogą być właśnie takie problemy na innych poprawkach z uruchamianiem far cry 3 na xp

Derivers3: Jusz jest nowszy crack v1.4.0

Derivers3: bo masz nie taką wersje cracka

Konrado2662: zrób moze aktualizacje programu do wirtualnych napedów albo sciągni inny... deamon lub power iso

CzesiekGamingAgain: Mam pytanko jak sciagam cracka to nie mam tych plików co ty czyli tych do zamątowania w daemon'ie

Bartek Mikisonik: Ty masz obraz płyta a ja nie oco kaman ? ;/

Derivers3: Przeinstaluj od nowa uplay, wywal z rejestru programem revounistaler, a jak nie pomoże to tesz far cry 3.

Derivers3: Wrzuć crack 1.4 do Ubisoft / Far Cry 3 / bin i zaktualizuj FC3Updater do wersji 1.4

TheFilipoo1: Derivers , nie chce mi sie właczyc FC3 Updater . Wiesz moze jak to naprawic ?

NoLivePoland PL: ej nie moge wstawić z cracka ubiorbitapi_r1_loader.dll bo wyskakuje mi że nie mamwystarczających uprawnien a jestem adminem

nasko mentata Menta: djenkujeeeeeeeeeeeeeee to szvetnie

Derivers3: No to wyjdź z aktualizacji klikając na Quit i poczekaj aż się gra załaduje lub dalej patchuj do wersji 1.4 i skopiuj crack, a potem jusz nie aktualizuj

LFC: siemka ej mam problem zrobiłem wszystko tak jak pokazałeś ale jak kopiuje ten skrót FR3Updater to zamiast włączyć mi się gra to się ładuje Downloading new update i nie wiem o co może chodzić pls o pomoc

Derivers3: A czy masz wogule w pełni ściągniętego torrenta far cry 3?

erykson77: pomozesz ? ;D

Wojtek Miśkowiec: 1. Wypakuj 2. Zamontuj obraz / wypal na płytę 3. Zainstaluj gre 4..Pobierz i wypakuj 'Far.Cry.3.Update.v1.04-RELOADED' 5. Zainstaluj Update z folderu 'Update' 6. Skopiuj pliki z folderu 'Crack' do folderu 'bin' w głównym katalogu gry 7. Usuń z Pulpitu skrót Uplay 8. Utwórz na Pulpit skrót od pliku 'farcry3.exe' 9. Zablokuj grę w Firewall'u i zaznacz scrackowane pliki jako bezpieczne / zaufane w Twoim programie antywirusowym 10. Graj

Derivers3: rozumiem, ale następnym razem nie pisz tutaj, a w max payne 3 pełna instalacja, chyba wiem o co chodzi. Chodzi o social club i crack, więc 1. to musisz mieć w max payne 3 utworzone konto social club i też w internecie, a 2. to musisz mieć taką samą wersje cracka co max payne 3

Derivers3: pobierz net framework 4

Dawid W: podaj linka z czego ścichnąłeś grę

Glapek27: Dziekii pomogłeś + lapka w górę :))))))

Perberber: No ale to to samo ta

Adam Tobiczyk: Naucz sie pisac analfabeto :P

lasyk100: Kurwa mać już od zmysłów odchodzę.. Mam problem z pierdolonym plikiem z cracka który waży 66kb. Nie pamiętam nazwy ale wiadomo o jaki chodzi. No za chuj nie chce się ani skopiować ani nic. Powiem więcej na obu moich komputerach skądkolwiek bym cracka nie pobrał i jakiegokolwiek ten plik po wejściu w folder znika. Po prostu znika nie ma go. Z patchy znika, z osobno ściąganych cracków znika. Zostają 4 pliki, a z płyty nie chce sie skopiować bo biedaczek uprawnień nie ma. Pomocy.

GameMaster842: Ej? ma na xp tez pujdzie?

StephenHarper: Robię wszystko tak jak na filmie, na końcu klikam utwórz skrót biorę FC3Updater i jak klikam potem w ten skrót to znowu włącza mi się updater a nie gra... Pliiiis pomóż !

Derivers3: Nie tylko

Michał Zyguła: Co zrobić z uPLAY ?

matik001ify: co jak mi sie instaluje i mam to microsoft visual studio ciagle?

Michał Czempik: WRESZCIE MAM FAR CRY 3

Derivers3: Jak jusz masz to nie, a jak nie masz to musisz mieć

Qamil Qamilek: Witam . Zakupiłem grę za granicą . Czy ten filmik mi pomoże ją odpalić ? .

FPlayer355: A Opiszesz to jakoś dokładniej ? Błagam pomóż mi !

Paweł Dobosz: nie wiem czy wy też ale nie mam głosu na początku gry, jak ten typek z blizną gada do mnie.

ucantstopmetry: robie ten skrot na pulpicie i znowu mi sie patchuje , a nie wlacza mi sie gra

patryk suminski: czemu mi się ciągle wczytuje

Derivers3: Bo coś nie tak zrobiłeś

ganja123able: To to lipa, nie mam jak narazie dostępu do neta ..

Derivers3: To chyba nie wrzuciłeś cracka tam gdzie trzeba

Marek Bilinski: mam laptopa acer aspire v5-571(win7) wiec napewno pojdzie wlaczam updater i aktualizuje mi sie co teraz

TheMrdjkoza: Fc 3 updater nie chce sie wlaczyc D:

Packer1232: to chyba działa tylko na WIN 7

Ajna Na: Mam problem , Gdy Właczam po tym wszystkim FC3 uploader to mi sie aktualizuje do 1.04 patch a nie 1.02 tak jak na filmiku , nie wiem co z tym zrobic , moglby kto pomoc ? . Dziekuje

Derivers3: Ja tesz miałem to samo do póki nie przeinstalowałem far cry 3 i usunąłem GamerProfile w Dokumenty / My Games / Far Cry 3

Derivers3: Nie nie jest far cry 3 z tych torrentów, a z torrentów od kickass

matik001ify: Z torentów najprawdopodobniej

Paweł Dobosz: sorry, nie słyszę nikogo, mam tylko efekty dzwiękowe...

Derivers3: no

ucantstopmetry: mam win 7

Rating:
Far Cry 3-Reloaded pełna instalacja Part 1/2.avi 4.8 out of 5

Shared by Others

IGN Reviews - Far Cry 3 Video Review - IGN Reviews
IGN Reviews - Far Cry 3 Video Review - IGN Reviews
Far Cry 3 REVIEW!
Far Cry 3 REVIEW!
GameSpot Reviews - Far Cry 3
GameSpot Reviews - Far Cry 3
Far Cry 3 Angry Review
Far Cry 3 Angry Review
LGR - Far Cry 3 - Game Review
LGR - Far Cry 3 - Game Review
Far Cry 3 - Review
Far Cry 3 - Review
Far Cry 3 - Black Guy Reviews
Far Cry 3 - Black Guy Reviews
FAR CRY 3 (Zero Punctuation)
FAR CRY 3 (Zero Punctuation)
Far Cry 3 Review - Miguel Concepcion
Far Cry 3 Review - Miguel Concepcion
► WTF Is... - Far Cry 3 ?
► WTF Is... - Far Cry 3 ?
FAR CRY 3 REVIEW
FAR CRY 3 REVIEW
Far Cry 3 Review (PC) - ZGR
Far Cry 3 Review (PC) - ZGR
Far Cry 3 - Review
Far Cry 3 - Review
Обзор игры Far Cry 3
Обзор игры Far Cry 3
Far Cry 3: Blood Dragon Review
Far Cry 3: Blood Dragon Review
Far Cry 3 Blood Dragon - Review (german)
Far Cry 3 Blood Dragon - Review (german)
Far Cry 3 Review w/ Lisa Foiles  - The Good. the Bad. & the Rating - TGS
Far Cry 3 Review w/ Lisa Foiles - The Good. the Bad. & the Rating - TGS
Far Cry 3 Analyse/Review [Deutsch] [HD]
Far Cry 3 Analyse/Review [Deutsch] [HD]
Good Game Review - Far Cry 3 - TX: 27/11/12
Good Game Review - Far Cry 3 - TX: 27/11/12
Classic Game Room - FAR CRY 3 review
Classic Game Room - FAR CRY 3 review
FAR CRY 3: BLOOD DRAGON (Zero Punctuation)
FAR CRY 3: BLOOD DRAGON (Zero Punctuation)
Far Cry 3 Review
Far Cry 3 Review
Far Cry 3 gameplay & review recap
Far Cry 3 gameplay & review recap
Far Cry 3 Video Review
Far Cry 3 Video Review
Far Cry 3: Blood Dragon - Test / Review - Ein Herz für Cyber-Drachen
Far Cry 3: Blood Dragon - Test / Review - Ein Herz für Cyber-Drachen
Far Cry 3 Gameplay Walkthrough Part 1 - Make A Break For It - Mission 1
Far Cry 3 Gameplay Walkthrough Part 1 - Make A Break For It - Mission 1
► WTF Is... - Far Cry 3: Blood Dragon ?
► WTF Is... - Far Cry 3: Blood Dragon ?
Far Cry 3 Co-op Review
Far Cry 3 Co-op Review
Far Cry 3   Review // Videotest
Far Cry 3 Review // Videotest
Far Cry 3 - Test/Review zum Ego-Shooter - GameStar (Gameplay)
Far Cry 3 - Test/Review zum Ego-Shooter - GameStar (Gameplay)

Featured Video

How to Make Money Online


Far Cry 3-Reloaded pełna instalacja Part 1/2.avi